Friday, October 19, 2012

"Special Person"

Assalamualaikum

Entry kali ini nak menceritakan mengenai kehadiran seorang gadis y hadir di dalam hidup aku.. nama dia nuryanie ariffin.. dan dia telah berjaya curi pandangan mata aku pada kali pertama aku melihat dia

Tyme 2 bermulanya kelas pada permulaan semester 5.. aku seperti biasa,,dan akan kekalkan tradisi itu utk dtg kelas lewat pada setiap subjek.. sebenarnya klu diikutkan,, memang xdew mood utk pergi kelas pada minggu pertama.. tp pergi jugaklah sebab dah xde benda nak dibuat dalam bilik 2.. plus tgh status menumpang bilik sementara tggu keputusan rayuan keluar.. aku pergi menghadiri kelas TPT Logistics,, dan saat tu aku perasan tntg diri dia.. dia selalu akan duduk ditengah2 antara kwn rapat dia (pizah n ama).. ketika tu,,aku tertanya2 mengenai diri dia..sb aku xpernah nampak dia..puas2 aq search memory card dlm otak ny,,tp xde satu pun y keluar mengenai dia.. jadi,,spt biasa,,if you are lost,,better ask direction from someone.. aku pun dgn coolnya ty lah naim (kwn kelas aku) n dia ckp itu student dari kelas lain n pindah sini.. aku pun just Owhhh jewla (dalam hati ni,, terasa suka wpun masih kurang pasti kenapa boleh rasa mcm 2).. so,, itu adalah
perjumpaan pertama aku dgn dia..tp xtahulah dia mula perasan aku dimana kan hehee.. jadi,, aku ingat perasaan 2 just sampai disitu jewla sb aku pun nak concentrate dgn byk lagi perkara.. tp something brlaku,,n ini mengubah segalanya.. kawan aku,,zolka pergi cakap kat yanie y ada secret admire kim salam kat dia (secret admire 2 aku lah tu).. pastu siap bagi hint ag y S.Admire 2 satu bilik dgn dia.. cnfrm2 r akan kantoi cepat sb roomate zolka 2 cuma aku jew..sb bilik 2 bilik dua org.. tp aku xambil kesah sngt sb aku rasa y yanie xkan ambil tahu sape y kim salam kat dia 2.. pada malam tu jugak,, ada meeting kelab CCT.. sume kena hadir termasuklah aku y pemalas ny..hahaa n aku xrasa menyesal pun pergi,,sb yanie pun ada jugak..huhuu.. n pada saat inilah titik permulaan hbgn kitaowg.. hbs jew meeting 2,,aku pun nak keluar lah.. tyme nak keluar 2,, yanie n kawan2 dia tiba2 keluar n block jalan aku..bukan nak jumpa aku..tp nk jumpa dgn adam y berada kat depan aku.. aku ada kat belakang yanie tyme 2 n yanie xperasan tntg aku.. aku pun relax r n tggu utk jalan.. pas2,,dgn tnpa diduganya,,dia ty adam sape roomate zolka 2.. terkejut aku tyme 2,,selamat xde heart attack..sblm smpt aku nak hlng,, Debot p ckp y roomate zolka 2 hazmi..tp yanie ty ag klu ada org lain ag dlm bilik zolka,,n adam ckp xde sb bilik 2 dua org..n Adam siap tunjuk tgn ag utk bthu y aku ada kat blkang dowang..n then,,dowang sume pusing blkg n pandang aku.. aku dgn coolnya hy mampu berdiri n snym panjang kat dowang.. pas2 yanie tersenyum,,n cpat2 keluar dari kelas 2.. aku terdiam,,terpaku kat situ rasanya mcm roh nak terkeluar dari badan ny..tp disebabkan peristiwa penuh dramatic ny,,aku dan dia akhirnya bersama.. bnyk perkara y kami lalui sblm bersama..tersngt bnyk.. kadang2 ada saat y menggembirakan,,kadang2 ada saat y memerlukan tangisan air mata utk menenangkan hati.. aku bnyk buatkan dia menangis.. n aku tahu bukan dia shj y menangis..jadi aku ingin meminta maaf kepada yanie n kepada seseowg y lain kerana terluka dgn keputsan aku..aku minta maaf sngt2.. tp,,aku dah yakin dgn perasaan aku.. aku mencintai nuryanie ariffin dgn sepenuh hati aku..hubungan ini masih awal,,n memang akan bnyk dugaan y kami akan hadapi bersama.. tapi aku yakin dia xkn pernah mengalah..dia akan sntiasa bersama disisi aku n memahami keadaan aku.. InsyaAllah,, aku berdoa agar dia adalah y terakhir utk aku.. aku sngt mencintai diri dia..tersngt sygkan dia.. dia dah berikan y terbaik utk aku..dia sntsa bersama aku wpun dia tahu dia akan disakiti.. jadi,,aku harap y semua org akan menerima hbgn kami..klu xterima sekalipun,, aku tetap akan jaga hubungan ni n diri dia.. Terima kasih sb bg diri ini peluang utk hadir dlm hdp syg.. ILYSM my sweet beby gurlz


Aku rasa itu sahaja utk kali ini..terima kasih sb sudi meluangkan masa utk baca entry kali ini (bajet mcm ada org nak baca jew..hehee) papaii







  


Wrote by Terror Of Death at 11:18:00 AM

0 comments:

Post a Comment

daftar sebelum komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

PRINCE SPIRO Copyright © 2010 Design by me, hazmispiro